Day 14 - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Lisa Bergh - WaarBenJij.nu Day 14 - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Lisa Bergh - WaarBenJij.nu

Day 14

Blijf op de hoogte en volg Lisa

04 Augustus 2013 | Zuid-Afrika, Saint Lucia Estuary

04-08-2013

Zonnestraaltjes schijnen door de gordijnen. Over de zee zegt de oranje zon goedemorgen in mijn ogen die branden door het licht. Durban ontwaakt.. Na het ontbijt ontmoeten we onze nieuwe familie leden; How, Ella en Darcy. Ze reizen tot het einde van de trip mee. De laatste dagen rijden we iedere keer rond de 300 kilometer per dag. Vroeg in de middag komen we aan in St. Lucia een klein dorpje met van alles wat. En wifi! 920 berichten, 94 emails en 11 meldingen verder kan ik gaan genieten van een boottocht. Ondertussen is het uitwaaien met regen. De regio is erg benauwd, voor deze keer is het niet erg. Doet me denken aan Nederland terwijl we over een rivier varen met krokodillen en veel nijlpaarden! We varen in een rivier die zowel zoet als zout water bevat, daarom kunnen de krokodillen hier goed leven. Uiteindelijk is er maar 1 gespot. Des te meer nijlpaarden. Die liggen overdag alleen maar te slapen maar wel zichtbaar! Het wordt later en er komt een heuse beweging in. Een nijlpaard springt zelfs uit het water! Yes op film vastgelegd ;). Bij het avond eten in een restaurant waar ik natuurlijk spare ribs heb besteld krijgen we een speech. Ik dacht dat ze een grapje maakte, helaas morgen om 04:25 opstaan. Dat doe ik dus nooit op vakantie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 15 Juli 2013
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 9132

Voorgaande reizen:

10 September 2016 - 09 Oktober 2016

Delhi naar Beijing 2016

19 Juli 2013 - 12 Augustus 2013

Suid Afrika

Landen bezocht: