Day 18 - Reisverslag uit Krugersdorp, Zuid-Afrika van Lisa Bergh - WaarBenJij.nu Day 18 - Reisverslag uit Krugersdorp, Zuid-Afrika van Lisa Bergh - WaarBenJij.nu

Day 18

Blijf op de hoogte en volg Lisa

08 Augustus 2013 | Zuid-Afrika, Krugersdorp

08-08-2013
De poorten van Kruger openen om zes uur. Met camera's, deet ingesmeerd, zonnebril en pet op staan we gereed om te vertrekken. Het wordt een lange dag vandaag in de truck met een full day Gamedrive. Maar hij is heel goed verlopen om er maar meteen een conclusie aan vast te binden. Binnen 7 uur tijd hebben we The Big Five gezien in Kruger! Eerst een kudde olifanten, 150 buffels bij elkaar, de leeuwen liepen we tot 2 keer toe mis uit eindelijk zagen we wel 4 slapende leeuwen, 3 neushoorns en laatste maar niet de minste die we nog nergens hadden gezien: het luipaard! Hiep hiep hoera, Zuid Afrika voor de tweede keer compleet naar mijn idee. Het luipaard hadden we nog niet gezien en volgens mij nog veel meer mensen niet. Binnen 10 minuten stonden er 18 auto's! Na een aantal uur zagen we nog een luipaard maar die rende snel weg. Daarna vond ik het wel geschikt en lag ik maar wat te dagdromen. Deze vakantie is wat mij betreft helemaal compleet met alles wat ik heb gezien! Onvergetelijk...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 15 Juli 2013
Verslag gelezen: 417
Totaal aantal bezoekers 9125

Voorgaande reizen:

10 September 2016 - 09 Oktober 2016

Delhi naar Beijing 2016

19 Juli 2013 - 12 Augustus 2013

Suid Afrika

Landen bezocht: