Day 13 - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Lisa Bergh - WaarBenJij.nu Day 13 - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Lisa Bergh - WaarBenJij.nu

Day 13

Blijf op de hoogte en volg Lisa

03 Augustus 2013 | Zuid-Afrika, Durban

Day 13

03-08-2013

Het einde komt al in zicht terwijl we nog zoveel moeten doen en zien. We zijn er al twee weken! De tijd vliegt echt als je het goed hebt. Rond de middag voor lunch tijd komen we aan in Durban. Een moderne stad waar we alleen de in middag rond hebben kunnen kijken. Het enige waar Manon en ik naar hebben gekeken is de zee en een plek om te eten. Dat viel nog niet mee. Hoe verder we gingen, hoe enger het werd. Zwervers die je aanspreken enzo.. Dan maar terug naar het hotel. Effe bxeen gezonde zak chips halen! Aan het strand zagen we nog een aantal dieren. Aangespoelde walvissen, cheeta's en apen. Op de boulevard komen we Garry en Marijn tegen. Romantisch met z'n vieren zijn we op zoek naar Nicky en Norman. Niet gevonden.. Waarschijnlijk waren ze verstopt. In de avond zijn we met z'n alle gaan uiteten bij Moyo en ik had Kudu.. Dat is andere koek. Het smaakte wel goed, gelukkig. Tijdens het eten hebben we afscheid moeten nemen van twee familieleden. Minu en Lina. In Durban slapen we in een hotel. Met een bed, tweepersoons wel te verstaan.