Dag 4 - Reisverslag uit Tsitsikamma, Zuid-Afrika van Lisa Bergh - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Tsitsikamma, Zuid-Afrika van Lisa Bergh - WaarBenJij.nu

Dag 4

Blijf op de hoogte en volg Lisa

25 Juli 2013 | Zuid-Afrika, Tsitsikamma

25-07-2013

Brrrrr... Het is echt ijskoud als we wakker worden. De verwarming doet het helaas niet. Gelukkig heb ik mijn vest. Het is eerder een winddichte regenjas. I love it! Zodra we buiten komen is het gewoon even koud. Uiteindelijk hebben we dus alsnog gekampeerd. Vandaag staat er heel wat op het programma, ik doe er maar een van. Wel meteen een van het gaafste hoogtepunt, deze vakantie. Olifantrijden!! Damn dat is een partij gaaf. Ik kreeg het er helemaal warm van erna. In een half uur tijd 100 foto's erbij. Alle vier hebben we er op gezeten. Zeker voor herhaling vatbaar als het moment daar is. Wesley heeft het vogelpark gezien en samen met mama zijn ze nog in het apenpark geweest.
Broodje worst voor lunch met de nodige gezonde salade erbij, jammie! De spanning ging door de truck, wie gaat er springen van de hoogste bungeejump brug ter wereld? De ene moet het eerst zien de ander is al vast beraden. 216 meter is echt niet niks. Ik kon me er maar weinig bij indenken hoe diep dat eigenlijk is. Geloof me als je die diepte alleen al ziet dan giert er al van alles door mijn lichaam heen, niet positief! Uit eindelijk heeft een iemand gesprongen, binnen vijf seconde was het over. Wow! De camping en huisjes zitten vandaag apart. Maar wel eindelijk fatsoenlijk wifi! Jeeej. Ik ben heel benieuwd hoe onze eerste tent nacht gaat bevallen. Wish me luck :)

• 25 Juli 2013 - 17:58

Rianne:

Zoooooo jalooeerss!! Olifant rijden super gaaf dat wil ik ooook!!!