Day 11 - Reisverslag uit Drakensberg Garden, Zuid-Afrika van Lisa Bergh - WaarBenJij.nu Day 11 - Reisverslag uit Drakensberg Garden, Zuid-Afrika van Lisa Bergh - WaarBenJij.nu

Day 11

Blijf op de hoogte en volg Lisa

01 Augustus 2013 | Zuid-Afrika, Drakensberg Garden

Day 11

01-08-2013

Drakensbergen. Dat is onze eindbestemming voor vandaag. 500 kilometer alweer.. Maar dan krijg je ook wat! Gossi mijne wat een uitzicht. Adembenemend. Bij dat uitzicht staat een gezin grappige stenen beeldjes te verkopen. We dansen met de kindjes en geven ze een ballon. Die hadden we opgeblazen voor Renee en Mariëtte, want zij waren vandaag 30 jaar getrouwd. De twee meisjes waren denk ik een jaar of 2 en 5. Ze deed een pasje dat leek op de klompendans maar dat was de dans van de Zulu's. Haar moeder vertelde dat. Iedereen in de truck wil zo snel mogelijk naar de camping omdat we niet kunnen wachten om te douchen. In Lesotho was er alleen maar grond water en dus alles behalve gezond. Als we op de camping komen is het dan ook de lekkerste douche van deze vakantie.