Day 1 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lisa Bergh - WaarBenJij.nu Day 1 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lisa Bergh - WaarBenJij.nu

Day 1

Blijf op de hoogte en volg Lisa

22 Juli 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

22 juli

De echte reis begint die we geboekt hebben. Hij lijkt mij allemaal erg zwaar want er staat iedere dag veel op het programma. Ik laat het nog steeds op me afkomen. 06:00 uur piep piep gaat mnne vriend. Over 2 uur moeten we bij onze groep zijn. Die groep waar we de komende 3,5 week mee zitten opgescheept. Oudere? Gezinnen? Stelletjes?
Er is een gezin met twee volwassen kinderen uit Best, stelletjes, wat oudere mensen dus ja precies wat ik dacht. Duitsers en Nederlanders en misschien nog wat andere nationaliteiten denk ik. In totaal 19 mensen inclusief begeleiding. Op naar Stellenbosch. Haha ja Nederlandse namen in overvloed hier. Een cheetah farm. Mijn nieuwsgierigheid is er! Natuurlijk eerst een slaapverwekkend filmpje over de geschiedenis en dat ze bijna uitsterven (wie weet..) Next.. Nog meer informatie en ja we zien ondertussen katachtige. Helaas ben ik die namen alweer vergeten. De cheeta's waren ook echt mooi om te zien. Wat een beesten zeg! Miauw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 15 Juli 2013
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 9120

Voorgaande reizen:

10 September 2016 - 09 Oktober 2016

Delhi naar Beijing 2016

19 Juli 2013 - 12 Augustus 2013

Suid Afrika

Landen bezocht: