Kriebelssss - Reisverslag uit Boekel, Nederland van Lisa Bergh - WaarBenJij.nu Kriebelssss - Reisverslag uit Boekel, Nederland van Lisa Bergh - WaarBenJij.nu

Kriebelssss

Blijf op de hoogte en volg Lisa

19 Juli 2013 | Nederland, Boekel

Daar lig je dan in bed.
Heb ik wel echt alles..?
Moet ik niet nog iets meer inpakken..?
Heb ik de goeie kleren bij en is het wel genoeg..? Naast ons mam het enige meisje (natuurlijk) zijnde ben ik diegene met de kleinste koffer! Best knap van mezelf dat ik er alles in heb kunnen krijgen. Want ja mijn halve garderobe moet eigenlijk wel mee.

Vandaag op de valreep heeft de postbode netjes mn camera geleverd. We konden natuurlijk nog niet genoeg foto's maken met 2 camera's al ingepakt en wel. Ach.. Die 1000 foto's van mij kunnen er gerust bij. Dat geheugenkaartje heb ik binnen no time vol. Mensen die willen kijken naar het resultaat: Neem maar een dagje vrij.

De tijd kruipt, maar gaat ook zo snel.. Morgen ga ik toch nog even naar Uden om de allerlaatste dingen te halen. Lekker op tijd natuurlijk weer van mij. Dan zal de dag snel om zijn en worden we om 4 uur/half 5 opgehaald door de taxi! Op naar Düsseldorf met die handel.

See you in Dubai x.

  • 19 Juli 2013 - 08:07

    Linda Van Leuken:

    Lieve familie, heel veel plezier op jullie geweldige reis! Geniet van alle mooie dingen die jullie gaan zien, van alle ervaringen die jullie op gaan doen en natuurlijk van elkaar!! Enjoy..

  • 19 Juli 2013 - 09:37

    Rianne:

    Ik ben jaloers! Heeel veel plezier!! En de fotos kom ik zeker kijken! goeie reis! Xx

  • 19 Juli 2013 - 12:55

    Roel Van Der Steen:

    Heel veel plezier Lisa! Voor Marijke en mij is het uiteindelijk Thailand geworden. Ben nu drie dagen thuis van ruim twee geweldige weken in Azië! Afrika staat zeker nog op mn lijstje, al kan ik je Thailand ook zeker aanraden! See you soon, waarschijnlijk in de koele hal van de Jumbo ;) Groeten Roel

  • 19 Juli 2013 - 13:13

    Lisa Van Den Bergh:

    Dank jullie wel allemaal voor de lieve berichtjes!

  • 19 Juli 2013 - 14:09

    Gera Rijkers:

    He familie van de Bergh
    Ontzettend veel plezier en geniet van alle ervaringen en elkaar! Ik wens jullie een prachtige reis toe die je nooit meer zult vergeten!!
    Groetjes Gera en familie

  • 21 Juli 2013 - 16:10

    Hanneke:

    Hey Laysa, heel veel plezier daar en doe de big 5 de groetjes! Ook een fijne vakantie voor Ad, Gerry en Wesley's!

  • 21 Juli 2013 - 16:12

    Hanneke:

    Uhhh, Gerie natuurlijk!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 15 Juli 2013
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 9128

Voorgaande reizen:

10 September 2016 - 09 Oktober 2016

Delhi naar Beijing 2016

19 Juli 2013 - 12 Augustus 2013

Suid Afrika

Landen bezocht: