Day 8 - Reisverslag uit Cintsa, Zuid-Afrika van Lisa Bergh - WaarBenJij.nu Day 8 - Reisverslag uit Cintsa, Zuid-Afrika van Lisa Bergh - WaarBenJij.nu

Day 8

Blijf op de hoogte en volg Lisa

29 Juli 2013 | Zuid-Afrika, Cintsa

Day 8

29-07-2013

Je kunt: abseilen, quad rijden, hiken, naar Xhosa het dorpje bezoeken, kanoën, kajakken, paintballen, muur beklimmen, met een kabelbaan en nog veel meer. Wat doe ik? In de ochtend nog minder dan een uur kanoën en de rest van de dag HE-LE-MAAL niks! Beetje chillen, biertje erbij, leven. In mn uppie dan wel maar ik vind het heerlijk. Iedereen komt terug met verhalen. Een huilende guide, dat ik de quad rit ook gaaf had gevonden, klauterend hiken, in een mond van een giraffe blazen, taxi die er mee ophield en nog meer. 's Avonds heerlijk eten, het is echt iedere keer beter dan in een vijf sterren all inclusive hotel. Wij worden verwend. Na het eten doe ik een potje poolen met Nickey die al half bezopen is en ik win al meteen omdat hij de zwarte er in knikkert. Ik zeg welterusten en ga op een oor liggen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 15 Juli 2013
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 9140

Voorgaande reizen:

10 September 2016 - 09 Oktober 2016

Delhi naar Beijing 2016

19 Juli 2013 - 12 Augustus 2013

Suid Afrika

Landen bezocht: