Day 16 - Reisverslag uit Manzini, Swaziland van Lisa Bergh - WaarBenJij.nu Day 16 - Reisverslag uit Manzini, Swaziland van Lisa Bergh - WaarBenJij.nu

Day 16

Blijf op de hoogte en volg Lisa

06 Augustus 2013 | Swaziland, Manzini

06-08-2013

Goedemorgen Swaziland! Het is in de ochtend al heerlijk warm. Korte broeken tijd om 8 uur 's ochtends. Via de nijlpaarden route gaan we hiken. Onze gids, oftewel Roel neemt het voortouw. Prachtige info over drollen, voetstappen en gras. Met een dikke knipoog erbij. Als je links kijkt zie je rechts niks idee. Ongeveer halverwege verzwik ik mijn enkel bij een stijl trapje naar beneden. Van te voren zat ik nog te denken dat ik hier goed zou kunnen vallen. Dat deed een partij zeer. Meteen een mooi ei erop. Ongeveer een kwart verder op de route was een prachtig meer. We zagen krokodillen, impala's, nijlpaarden, zebra's, gekleurde vogels en njala's. Nog beter dan alle gamedrives bij elkaar die hebben gehad. Bij de camping terug hebben we meteen lunch. Een best wel uitgebreidde met kipburger (mmm) en ananas (bah). Met ijs om mijn enkel gewikkeld eerst in de schaduw chillen en daarna toch een beetje bruin proberen te worden in de zon. Manon komt op ziekenbezoek en neemt me mee op date naar t zwembad. Pootje baaien in 10 graden is kouddd!! Dan maar een ijsje halen. Ik strompel het hele camping veld af als een manke geit. Later in de middag zitten we gezellig te kaarten. We leren Collin pesten en zij leert ons ook een kaartspel, super leuk maar geen idee hoe het heet maar het is een combinatie van patience en rummikub door elkaar. Onthouden! Rond 5 zitten we aan de drank om het lekker warm te houden. Mijn pijn gaat weg en ik hou het warm door bij het vuur te gaan zitten. We eten weer typisch Zuid Afrikaanse pap met stoofpotje. Heerlijk. Om 8 uur is er nog
zang en dans maar spap, mam, Wesley en ik gaan lekker slapen in de keukenruimte.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 15 Juli 2013
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 9111

Voorgaande reizen:

10 September 2016 - 09 Oktober 2016

Delhi naar Beijing 2016

19 Juli 2013 - 12 Augustus 2013

Suid Afrika

Landen bezocht: