Day 2 - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Lisa Bergh - WaarBenJij.nu Day 2 - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Lisa Bergh - WaarBenJij.nu

Day 2

Blijf op de hoogte en volg Lisa

23 Juli 2013 | Zuid-Afrika, Stellenbosch

23-07-2013

Mag ik jullie voorstellen aan de enige echte MJ! Ja ja Michael Jackson. Zo heet onze truck waar we in rijden. Vandaag maar liefst 400 kilometer. Ofterwijl dagje bus, naar Stellenbosch! Bergen, bergen, bergen, slapen, bergen, Ronnies Sex Shop ennnn.. bergen. Ronnie heeft nog wel een leuk verhaal. Origineel heette het Ronnies Shop om groentes te verkopen aan boeren in de omstreek. Op een avond waren er wat vrienden bier komen drinken en toen hebben ze met een pot verf Sex erachter gezet. Lol!! Hier was hij natuurlijk niet blij mee. Nu is het een pub die vol hangt met bh's en slipjes! Alles staat ook helemaal volgekladderd met teksten. Tegenwoordig is het een pub. We hebben er lekker gegeten. Verder die dag nog meer bergen met prachtig uitzocht! 's Avonds heerlijk spaghetti bolognese gegeten met z'n alle, zelf gemaakt door onze crew captains. Deze nacht slapen we voor het eerst in de tent. Het heeft veel geregend vandaag en t was echt koud! Tegenvaller over 9000.. De helden uit Best slapen wel in hotels en hebben twee huisjes met ieder 4 bedden. Ze bieden ons aan dat wij in de overige bedden mogen liggen. Dat antwoord is niet zo moeilijk. Si si si si! Kids bij elkaar en de ouders bij elkaar. Slapen!!